[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Все ФОРУМы » Форум КЭМТ » Знакомимся и общаемся » Автоматизация бизнеса
Автоматизация бизнеса
kolumbinaДата: Четверг, 27.04.2023, 07:49:33 | Сообщение # 1
VIP
Группа: Пользователи
Сообщений: 40
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Хочу улучшить работу своего интернет магазина, улчушить связь с клиентами и конечно автоматизировать все бизнес процессы. Что посоветуете? Может CRM подключить, что о нем скажите?
 
ПавелГущинДата: Четверг, 27.04.2023, 08:16:32 | Сообщение # 2
VIP ЭЛИТА
Группа: Пользователи
Сообщений: 124
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
не знаю

Сообщение отредактировал ПавелГущин - Пятница, 28.04.2023, 19:25:25
 
страусДата: Понедельник, 30.10.2023, 02:14:47 | Сообщение # 3
VIP ЭЛИТА
Группа: Пользователи
Сообщений: 129
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Мене цікавить можливість впровадити програму автоматизації для нашої кав'ярні. Ми постійно зростаємо і вже не можемо впоратися з обліком товарів, обслуговуванням клієнтів і управлінням робочим графіком персоналу. Чи можете ви надати програмне рішення, яке допоможе нам оптимізувати всі ці процеси?
 
парикДата: Понедельник, 30.10.2023, 02:17:59 | Сообщение # 4
VIP ЭЛИТА
Группа: Пользователи
Сообщений: 115
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Ну наскільки я знаю, то є одна програма автоматизації syrve https://knaipa-service.pro/robymo/funktsii-syrve для кафе та кав'ярень, яка має широкий функціонал, який допоможе вам оптимізувати управління вашим бізнесом. Вона включає в себе можливість обліку товарів, контролю за залишками і замовленнями, автоматичний розрахунок витрат та прибутку. Добре і те, що система також дозволяє вести облік клієнтів, включаючи їхні замовлення та попередні уподобання. Найважливіше, програма легко інтегрується з іншими інструментами, включаючи вашу облікову систему. Це дозволить вам зручно керувати усіма процесами у вашій кав'ярні.
 
niksaДата: Воскресенье, 03.12.2023, 14:15:03 | Сообщение # 5
Элита сайта
Группа: Пользователи
Сообщений: 77
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Як визначити, чи відповідає програмне забезпечення для ресторанів стандартам безпеки даних та законодавству?
 
popolДата: Воскресенье, 03.12.2023, 14:36:10 | Сообщение # 6
Друг
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
FireMenu - це не просто програмне забезпечення https://firemenu.net/uk це стратегічний інструмент для успішного ведення ресторанного бізнесу. Я отримав можливість ефективно керувати усіма процесами від обліку замовлень до фінансового планування. Інтеграція з POS терміналами робить обслуговування прозорим та швидким, а звітність дозволяє швидко аналізувати витрати та прибуток. Я вражений тим, наскільки FireMenu спрощує роботу, забезпечуючи велику ефективність та контроль над усіма аспектами ресторанного бізнесу
 
FrickinaДата: Пятница, 29.12.2023, 22:58:40 | Сообщение # 7
Заглянул на огонек
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
интересно нужно попробовать
 
MarssДата: Суббота, 16.03.2024, 11:57:37 | Сообщение # 8
Друг
Группа: Пользователи
Сообщений: 37
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Для автоматизації бізнесу варто лише якісне торгове обладнання використовувати
 
LaskaДата: Понедельник, 18.03.2024, 08:59:43 | Сообщение # 9
VIP
Группа: Пользователи
Сообщений: 42
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата Marss ()
Для автоматизації бізнесу варто лише якісне торгове обладнання використовувати
Звичайно що так! А хіба може бути інакше?? Адже саме від якості самого обладнання залежить щоденна рутинна робота магазину та швидкість виконання тих чи інших операцій. Добре, що зараз таке обладнання можна і в інтернеті замовити https://shop.ribbon.ua/categories , отримавши якісну консультацію досвідчених менеджерів, які знають абсолютно все про таке обладнання.
 
Все ФОРУМы » Форум КЭМТ » Знакомимся и общаемся » Автоматизация бизнеса
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: